Sunday, March 29, 2009

KUCHING,SARAWAK v1 Dis'08

...Nih ler hotel yg akan kiteorg menginap sepanjang 4 ari 3 mlm...
...dah hotel nih gak tempat seminar yg akan hubby hadiri berlangsung...
...Hotel Crown Kuching...
...Masa nih bilik yg hubby book dah abis so diorg offer bilik nih...
...So ape lagi cam org mengantuk disorong bantal ler...
...Alhamdulillah merasa gak duk bilik mewah ngan budget kecik...






PERJALANAN KE KUCHING 20.12.08

...Selepas check out dr Concode Inn...
...Kiteorg pi Kuching lak...
...coz masa ni hubby kena hadiri seminar...
...yg dianjur oleh UNIMAS...
...Sensei Ozato,sensei hubby pon join sekali...

...nih aksi dak aqil yg tak sabo nak naik belon...
...ahaks...

...macam2 gaya nih...


...kpl terbang yg akan kiteorg naik nanti...

TIBA DI M'SIA 18.12.08

...Tiba di M'sia...
...Kiteorg menginap di Concode Inn selama 2 malam...
...coz hubby ada urusan di kilang keesokkan hari nye...

...setakat kiteorg menginap kat sini...nih ler antara bilik yg ok...




...sibuk duk layan ipop touchnyer...

PERJALANAN BALIK M'SIA 17.12.08

...kali nih perjalanan balik kiteorg ke m'sia...
...di Tokyo kiteorg menginap di hotel yg boleh lihat kapal terbang dari bilik...
...hotel nih cantik gak,tp kiteorg tak leh tido...
...pasal ape pon entah ler...
...maybe seronok sgt leh balik kot...
...ape2 pon balik nih,yg suke lebihnye kite n aqil jah...
...hubby balik kena hadir ke seminar dan perlu melawat beberape kilang...

...Nih dapat snap dari tingkap bilik hotel...
...setiap 2 mnt mmg akan nampak kapalterbang naik...

...sebelum ke hotel kiteorg sempat gak ronda2 banda narita...
...dan nih antara benda yg disambar...

...nih kat airport hongkong...
...saje amik angin tukar kapal terbang kat sini...

...dak aqil makan roti yg dlm kpl terbang nyer...

MAIN BOLING Dis'08


...nih masa temankan ummi keringkan kain...
...masa nih tak leh nak sidai baju pon kat umah...
...hari2 hujan je...
...so nih adalah aktiviti utama dak aqil bila dtg sini...

...tgh nak susun...

...hehehe...ape stail nih...

...ok aqil dah ready nak balik...

...

YAHIKO KOEN,TERADOMARI Nov.08

...Sebelum ke Koen a.k.a. taman tu kiteorg singgah dulu kat pasar basah teradomari...
...layan miso ketam sejuk2 nih mmg sedap...


...nih ler antara ketam2 nye...

...oushhh...panas la ummi...
...selesai makan n solat,kiteorg pon bergerak ler ke koen tu...
...tak jauh dari tempat nih...
...tp org ramai ya ampun...
...dah ler org ramai ++ anjing pon byk betui...


...cantikkan...















...sebelum balik sempat gak jumpe family abg sukri tgh berkelah...

ENAKYO,GIFU 10.11.08

Salam Semua...
...hari nih lepas sarapan di joyfull (betui ke eja,lupa daaaa)...
...kiteorg bertolak ke Enakyo dlm 20 minit gak...
...sampai di Enakyo,kiteorg ronda2 di daratan dulu...
...pastu naik bot laju tu 30 minit...
...pastu pi atas jambatan antara genting tu...
...subahanallah cantiknye ciptaan Illahi...


...jambatan yg akan kiteorg naik nanti...







...dlm bot...


...drivernyer duk bagi info...

...batu yg katanya cam syarikat yg nak lingkup, 1 by 1 jatuh...


...dah kuar bot...


...suka aqil duk main lompat2 nih...


...nih dak aqil offer nak amik...






...kat atas jambatan,ngeri betui...


...ada tmn permainan kat sini...









...cantikkan ciptaan Illahi...