Sunday, March 29, 2009

HOTEL HATAGOYA TOKI,GIFU & TOKI OUTLET 10.11.08


...Dah penat pusing di Kanazawa, kiteorg lajak ke wilayah sebelah, GIFU...
...sbnrnye hotel yg akan kiteorg menginap tu takde lah susah noi nak pinyer...
...keluar cbg HWay nampak hotelnye...
...tp dek simpang masuk hotel nye dipenuhi lalang2, terlajak ler kami...
...dah tu pusing2 punya pusing...
...dekat setengah jam gak baru leh sampai situ...
...aduiii... hawait ler diorg tak clear kan semak tu...
...mujur ler bilik nye nice... sesuai kalu sesiapa yg familynya ramai...
...utk pengetahuan korang yg lawoknye mlm tu kiteorg je yg menginap kat situ...
...pas2 check in, solat kiteorg kuar pi Outlet Toki...
...kat sane aqil sempat gak sambar lego 1 bekas...
...posing den...

...kat outlet...

...dah senja masa nih...


...kat kedai pakaian...

...rehat sat...

...kat lobby hotel...

...dalam bilik kite org...

...dak aqil tgh syok baca buku lego...

...dah nak balik nih...

...tgk tu kete kiteorg je kat belakang...

...mood baik nih...

...tunggu aqil abah...

No comments:

Post a Comment